O bydlení / Design & architektura / Ambiente I. - nové…
Ambiente I. - nové trendy ve stolování
Od ukončení mezinárodního veletrhu spotřebního zboží a designu Ambiente ve Frankfurtu uběhl již téměř měsíc. Protože letošní ročník zanechal hluboký dojem jak v řadách vystavovatelů, tak návštěvníků, vrátíme se postupně k jednotlivým sekcím veletrhu a pokusíme se shrnout nejnovější trendy a jejich výhled v následujícím roce. Dnes je na pořadu stolování a kuchyně…
Ryzí příroda
Příští sezónu budou všichni směřovat k venkovu: doma pomocí výzdoby a barev, venku příslušnými doplňky. Znovuobjevená láska k přírodě se také odráží v nárůstu wellness trendů. Stejně mohou být vývojové trendy v oblasti uvědomování si vlastního zdraví nalezeny v jídle a pití a jejich příslušenství.
Všechno tak zelené…
Zelená – trendová barva léta je k vidění v široké škále odstínů napříč materiály a segmenty, od prostřených stolů, přes domácí doplňky až po kuchyň. Oranžová, růžová a starorůžová budou dalšími důležitými letními barvami. Společně s těmito barvami získá svou důležitost také modrá, obzvláště v kombinaci s nevtíravými ozdobami zobrazujícími aspekty života v moři.Cesta ven!
Porcelánové servisy představují jednoznačné hledání neobvyklých tvarů. Jestliže dosud byl oblíbený design „out of centre“, nyní jsou aktuální úplně nové asymetrické tvary. Porcelánové servisy navíc vykazují obvyklou vysokou kvalitu. Tento trend získává svůj výraz v dekorativním zlatém nebo stříbrném lemování a složitých ornamentech v metalických tónech v kombinaci s černou.
Individuální požitek
Pokud jde o víno a sklenice, řada produktů se výraznědiferencuje. Proto si nyn í mohou milovníci vína vybrat z mnoha různých sklenic navržených obzvláště pro pití vín typu Riesling. Do středu pozornosti se dostávají různé doplňky pro maximální potěšení z pití vína.
Kuchyňská zkušenost
Okouzlení vařením a vybavením, které k vaření potřebujete, je hnacím motorem sektoru zboží pro domácnost a elektrických spotřebičů. Lidé vynakládají hodně úsilí na vaření a stolování doma – nejlépe ve společenském kruhu. Plně automatizované kávovary nadále vedou na trhu s malými elektrickými spotřebiči, a to se stále vzrůstající tendencí. Touha po společném vaření oživuje představy o vaření přímo u stolu, nyní v podobě „fun cooking“.Zajímavost na závěr
Ole Poulen, obchodní a marketingový ředitel společnosti Scandinavian Libiny A/S o Ambiente řekl: „S návštěvností a obchodem jsme spokojeni. Kvalita jednotlivých návštěvníků, a obzvláště těch ze zahraničí, je velmi dobrá. (. . . ) Z našeho pohledu a z naší pozice není žádná alternativa k Ambiente“.Autor: Redakce Easyhome, Foto: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Jochen Günther
Další článek v rubrice - Veletrh Ambiente a nové trendy v designu
Veletrh Ambiente a nové trendy…
kuchyně, kuchyňské linky, kuchyně-katalog, kuchyně na míru, kuchyně fotogalerie
koupelny, koupelnový nábytek, koupelny fotogalerie
vytápění, klimatizace, klimatizace do bytu, topení
osvětlení, osvětlení a svítidla
podlahy, podlahové topení
architekti, architektura